donderdag 18 juni 2015

Lavendel-velden in Frankrijk.


Allereerst wil ik mijn drie nieuwe volgers Rimmie, Suzan en Myriam
 welkom heten, veel plezier op mijn blog,
 leuk dat we elkaar zo inspiratie kunnen geven.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge op het blog van Hobbyvision
Met als thema, gebruikt zoveel mogelijk paars op je kaart.

Ik ben nog maar een keer weer op stap geweest
met mijn vw-busje, in ben naar Frankrijk gereden,
en kwam langs de schitterende paarse lavendel-velden.
Echt prachtig om te zien, en wat een lekkere geur geven die bloemen af.


Van het lavendel-veld plaatje heb ik de " lucht " afgeknipt, en er twee
bomen achter geplakt, zo krijg je een leuk geheel.
Vrolijke paarse vlinders fladderen rond.
Het was weer echt genieten ;-)

Deze materialen heb ik op mijn kaart gebruikt.

Knipvel IT 577
Vw-busje LR0359
Vlinders LR0357
Boom en hekje COL1383
Gras LR0360
Madeliefjes CR1272
Stempel CS0852
Dutch Doobadoo hartjes mask 470.715.038

Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog.

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart helemaal super Linda!
    Erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Linda!
    Leuke kleurencombinatie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en wat mooi samen gesteld . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zie ik hier!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen