donderdag 25 juni 2015

Even lachen...klik....klaar !!!


Even lachen naar het vogeltje...klik...klaar.
Geduldig staat het jongetje VK9533 te wachten in zijn nette
kleren tot de fotograaf klaar is met het maken van de foto's.

Als ondergrond heb ik blauw cardstock gebruikt, en designpapier uit
het pretty paper bloc " Vintage Men "  PK9116
Bovenaan de kaart heb ik de nieuwe tekst-mal " Gefeliciteerd " 6002-0444 geplakt.
De tekst zelf heb ik uitgestanst uit kraftpapier, daaronder heb ik donkerbruin
cardstock geplakt, zo komt de tekst mooi en duidelijk over.


Ik heb de toverlantaarn 6002-0420 uitgestanst uit bruin cardstock.
Zoals je ziet heb ik de geemboste delen licht opgeschuurd.
Maar je zou ook een lichtere kleur papier kunnen nemen,
 en dan de geemboste delen bewerken met inkt.


Aan de rechterkant heb ik het fototoestel geplakt,
ook deze heb ik licht opgeschuurd.


Onderaan de kaart heb ik deze mooie margrieten 6002-0452 geplakt.

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Linda! Vind het zelf altijd zo lastig jongens kaarten, maar deze is zeer zeker geslaagd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Das een heel mooi kaartje geworden ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen