maandag 22 juni 2015

Fles wijn voor vaderdag


Gisteren was het vaderdag, ik heb mijn vader verrast met een fles wijn.
Ik had de fles versierd met een mooie wikkel, speciaal voor vaderdag,
dat is toch leuker dan een "gewone" fles wijn.
Ik had het idee gezien in het boek "Feest" van Marianne Perlot.


Voor de wikkel zelf heb ik kraftpapier genomen.
Deze heb ik iets groter gesneden dan de label op de fles was,
en heb 2 cm kleiner dan de omtrek van de fles.
Ik heb de wikkel versierd met designpapier uit
 het pretty paper bloc "All for the men"
De randjes bovenaan de wikkel zijn van Dutch doobadoo 472.948.020
In het midden heb ik de ronde mal LR0317 geplakt,
met daarop designpapier en de tekst "Happy Father's day" 6410-0323.


Om het helemaal af te maken, heb ik ook nog een stukje
designpapier om de hals van de fles geplakt.


Aan de zijkanten van de wikkel heb ik gaatjes gemaakt met een perforator.
Hierop heb ik van dof zilver papier rondjes geplakt.
( Deze zitten bij de schort-mal CR1246 )


Door de gaatjes heb ik een jutetouw geregen,
en deze bovenaan gestrikt.

Mijn vader vond het een super leuk cadeau.
En jullie? ;-)

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:


  1. Dat heb je mooi gemaakt zeg,
    en veel leuker om zo te geven ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt Linda en absoluut een super leuk cadeau voor vaderdag!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen