dinsdag 21 oktober 2014

Zwanger...gefeliciteerd !!!


Vandaag laat ik jullie een cadeautasje zien, dat ik voor mijn zusje heb gemaakt.
Ze is in verwachting van de derde, en als alles goed gaat hoop ik dus
volgend jaar weer tante te worden.
Om haar nu al even te verrassen heb ik voor haar dit schattige tasje gemaakt.
Ik zag het tasje twee weken geleden op de demodag
 bij Hobbyvision in Rijssen, waar Neline een demo gaf.
Het tasje staat ook in het blad 
" The Collection " nummer 22 van Marianne design.
Het patroon heb ik overgetekend op kraftpapier, en daarna netjes uitgeknipt.
De voorkant heb ik mooi versierd.
Als ondergrond heb ik wit cardstock genomen.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het
pretty paper bloc " Arctic Winter "
Ik heb de ronde mal LR0168 gebruikt.
In het midden hiervan heb ik een cirkel designpapier geplakt.


Ik heb het schattige nieuwe badeendje LR0333 gebruikt.
Deze heb ik uitgestanst uit designpapier.
Achter het eendje heb ik de tekst
 " Zwanger...gefeliciteerd "(EC0138) geplakt.


Bovenaan het tasje heb ik deze bloemetjes 6002-0024 gebruikt.
Daaronder heb ik twee takjes met blaadjes 6003-0027 geplakt.


In het tasje heb ik een rompertje gestopt, en een tube babyzalf.
Het rompertje heb ik verpakt in cellofaanpapier
 daaraan heb ik dit kaartje gehangen.
Ik heb voor het kaartje kraftpapier gebruikt.
Daarop heb ik designpapier geplakt, de bovenkant van het
designpapier heb ik gescheurd voor een leuk effect,
Ik heb het kleine eendje gebruikt.
Aan de rechterkant heb ik een wit hartje CR1256 geplakt.
Aan de linkerkant op het kraftpapier heb ik de tekst "lief" CS0892 gestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Ik heb het tasje aan mijn zusje gegeven, ze vond het super leuk.
Wat vinden jullie ervan?

Allemaal een fijne dag,
 leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.

Groetjes Linda

3 opmerkingen:


  1. Hoi Linda,

    Heel erg mooi gemaakt, ziet er super leuk uit ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mooi gemaakte creatie! erg leuk!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje heb je voor je zus gemaakt, Linda.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen