dinsdag 14 oktober 2014

Een heerlijke dag gewenst


Dit kaartje heb ik gemaakt voor Hennie van kreatrends.
Zij was een paar weken geleden jarig.
Als ondergrond heb ik groen en roze cardstock genomen.
Daarop heb ik designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc "rose garden"
In het midden heb ik een strook designpapier geplakt daaronder heb ik
twee randen 6002-0366 van Noor! design geplakt.
Uit kraftpapier heb ik de ronde mal LR0317 van Marianne design gestanst,
 in het midden hiervan heb ik nog een ronde cirkel designpapier geplakt. 


Aan de linkerkant heb ik twee roze bloemen 6002-0160 geplakt.
Onder de bloemen heb ik verschillende takjes en swirls gebruikt.
(6003-0027, 6003-0035, 6002-0258)
Onder de bloemen heb ik nog een witte label CR1212 geplakt,
met daarop de tekst " Een heerlijke dag gewenst " CS0852.


Aan de rechterkant heb ik twee roze vlinders 6003-0033 gebruikt.
Om het helemaal af te maken heb ik er een aantal plakparels op geplakt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor Hennie gemaakt Linda.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Linda!!
    Ik wordt er gelijk vrolijke van en zit alles wel 3x te bekijken.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Linda, deze verjaardagskaart voor Hennie! Ze zal er blij mee zijn geweest! Je hebt schitterende kleuren gekozen en alles weer zo prachtig bij elkaar uitgekozen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! super die kleuren, echt heel erg mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wowww wat een onwijs schitterende kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen