donderdag 16 oktober 2014

Wishing you a white christmas


Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, dat ik
heb gemaakt voor kreatrends
Voor deze keer heb ik een echt winterkaartje gemaakt.
Als ondergrond heb ik rood en blauw cardstock gebruikt.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het pretty paper bloc "Wintertime"
In het midden heb ik een "bos" van dennenbomen geplakt.


Ik heb de ijsbeer gebruikt van Marianne design.
Ik heb de delen van de ijsbeer uitgestanst uit wit cardstock.
De ogen en de neus uit zwart cardstock, de kerstmuts uit rood cardstock.
En het binnenste gedeelte van het oor uit licht roze cardstock.
Daarna heb ik alle delen met kit op elkaar geplakt, zo krijg je een 3d effect.
Aan de muts heb ik klein rood belletje gehangen.


Aan de linkerkant heb ik handschoenen geplakt.
Deze heb ik uitgestanst uit designpapier, 
zo lijken het net echte gebreide handschoenen.
De boord van de handschoenen en de sneeuwvlok
 heb ik nog een keer uitgestanst uit wit cardstock.
De randen hiervan heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
Bovenaan heb ik nog een strikje geplakt van jute touw.
Ik op mijn kaart ook nog een aantal plakparels gebruikt, 
dit zijn glinsterde sneeuwvlokjes ;-)
De meeste randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Hier onder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel.
Wil je gewoon even shoppen klik dan hier

CR1287 Craftables snijmal Tiny's Pinetrees   COL1370 Collectables snijmal Eline's Polar Bear   CR1255 Craftables snij- embossingmal Tiny's mittens   PK9100 Pretty Papers Bloc : Wintertime 15x15 cm

CR1252 Craftables snijmallen skis and snowflake   Distress inkt kussen Walnut Stain   Klosje jute touw


Ik heb dit kaartje weer met plezier voor jullie gemaakt.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda

5 opmerkingen: