vrijdag 23 maart 2018

Geluk zit in een klein rompertje.



Nog een paar weken dan is mijn zusje uitgeteld van de tweeling,
en hoop ik weer tante te worden.
Het lijkt me best zwaar als ik haar zo zie met de dikke buik.
Om haar nog even te verrassen heb ik voor de laatste loodjes twee 
geurzakjes voor haar gemaakt.
Ik heb ze gemaakt in de stijl van het babykamertje.


Ik heb ze vanmiddag aan haar gegeven, en ze was er super blij mee.
Ze zullen vast een leuk plekje krijgen op het kamertje.


Hier de geurzakjes nog even samen op de foto.

Met deze geurzakjes wil ik meedoen met de volgende challenge :

" Alles mag + optie pasen "
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Crafty Patterns " PB7054
Zebra COL1447
Bloemetje COL1323
Blaadjes LR0398
Designfolder " Sterretjes " DF3427
Stempel EC0165
Enamel dots " Cold as ice " PL4511
Enamel dots " Baby blue " PL4513
Zwitsal geurbuiltje

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Linda! En wat keuk dat je tante word van een tweeling!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze geweldig leuk om tante te worden van een tweeling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige geurzakjes!! En als ze er straks zijn kan je ook weer lekker aan de knutsel voor persoonlijke dingen, leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen