vrijdag 9 maart 2018

65 jaar !!!


Gisteren was mijn schoonmoeder jarig, ze is 65 jaar geworden.
Ik heb voor haar deze leuke mok gemaakt.
Met in het midden het getal 65.
Omdat ze nog wel eens haakt vond ik de bolletjes wol
en haaknaalden er wel bij passen.
Aan het oor heb ik een labeltje gehangen en een schaar,
altijd handig om het haakgaren door te knippen ;-)
Ik heb de schaar vorige week gewonnen bij Creaties van Suzan op fb,
zo kon ik hem mooi direct gebruiken.
Ik heb in de mok een zakje koffie gedaan, en een envelop met inhoud.
Gisteravond heb ik hem gegeven, ze vond hem prachtig.

Ik wil met deze kaart meedoen met de volgende challenge :

" Alles mag + optie andere vorm kaart "
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Dutch doobadoo " Mok- mal " 470.713.589
Dutch doobadoo stencil art " numbers " 470.455.006
Dutch doobadoo " envelop " 470.713.002
Pretty papers bloc " Crazy patterns " PB7054
Schaar LR0194
Blaadjes LR0398
Bolletjes wol - haaknaalden CR1235
Labeltje CR1353
Bloemetje COL1323
Stempel CS0987
Diamond gems JU0932

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk Linda! En wat past de schaar er leuk bij!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze mok, met al die leuke details die je er op verwerkt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Linda.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super creatie Linda!! Gave kleurtjes ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke mok is dit geworden voor je schoonmoeder. Leuk papierblokje is dit he. Ik ben gelijk je volger geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen