zaterdag 16 mei 2015

Volkswagen-busje


Met moederdag heb de kinderen mij goed verwend.
Ze hebben mij verrast met leuke mallen, het vw-busje en het gras.
Dus ben ik afgelopen week lekker even aan het knutselen gegaan,
en heb dit kaartje gemaakt.

Als ondergrond heb ik groen en oranje cardstock gebruikt.
Het designpapier komt uit het pretty paper bloc
" Eline's fresh flowers "

In het midden heb ik een wit vierkant geplakt dit heb ik geembost 
met de mal 6002-0809 van Joy! crafts.
Hierop heb ik een landschaps-plaatje ( IT 5746 ) geplakt.  
Vrolijke vlinders LR0357 fladderen rond.


Ik heb het mooie vw-busje uitgestanst uit oranje cardstock,
ik heb het bewerkt met inkt, toen het papier nog in de mal zat.
Voor het busje heb ik gras LR0360 en madeliefjes CR1272 geplakt.
De kaart heb ik afgemaakt met een tekst stempel EC0138.

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge op het
blog van Marianne design kreadiva's

Ik vind het wel een vrolijk kaartje geworden.
Wat vinden jullie ervan?

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda.

1 opmerking:

  1. Hoi Linda. Prachtig deze kaart. Hele leuke materialen heb je gebruikt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen