donderdag 28 mei 2015

New Home ( 2 )


Deze kaart heb ik gemaakt voor Kreatrends.
Een paar weken geleden heb ik voor Kreatrends een verhuiskaartje gemaakt.
Vandaag nog een verhuiskaart maar nu heel anders.
Ik heb designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc " Twinset & Pearls "
Ik heb een plaatje gebruikt van een knipvel
 van de romance collection van precious Marieke.


Het heb ook dit mooie filigree heart gebruikt, deze komt
uit dezelfde serie als het 3d plaatje.
Ik heb het hart uitgestanst uit roze cardstock.
Ik heb er 2 vlinders bijgeplakt, hiervoor
heb ik iets lichter roze cardstock gebruikt.
Ik heb de vlinders bewerkt met inkt, toen ze nog in de mal zaten.
Zo worden de geemboste delen goed zichtbaar.
Ik heb er om ze helemaal af te maken,
 nog een paar plakparels opgeplakt.
Aan de linkerkant heb ik nog de tekst " New Home "
 van Marianne design gebruikt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "


Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog.

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. een leuk, lief kaartje in zachte kleurtjes, geslaagd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf mooi kaartje Linda.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda dank je wel voor jouw super lieve berichtjes op mijn blog! Natuurlijk kom ik jou ook gezellig bezoeken en ... I like what I see :) Ik ben ook jouw nieuwe volger!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen