donderdag 1 mei 2014

Theepot



Gisteren was het mijn beurt om weer iets te plaatsen
 op het blog van Kreatrends...vandaag laat ik het jullie om mijn blog zien.
Deze keer heb ik een theepot gemaakt met
 de theepot mal 470.713.500 van Dutch Doobadoo.

Ik heb de mal overgetekend op roze cardstock, en daarna netje uitgeknipt.
In het midden heb ik het "kleine" gat uitgesneden, 
en hier achter een stuk transparante sheet geplakt.

Op designpapier heb ik de mal ook overgetrokken, en ook netjes uitgeknipt.
In het midden hiervan heb ik het "grote" gat uitgesneden.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink, 
en heb het designpapier op de theepot geplakt. 


Aan de rechterkant heb ik een vintage flourishes blad van Noor! design gebruikt.
Daar op heb een aantal bloemetjes geplakt.
Onder de bloemen heb ik een label gebruikt, met daarop
de tekst " Voor Jou van Mij "


Om het helemaal af te maken heb ik onder de bloemen 
nog een leuke bijpassende bedel gehangen van een theezakje.


Ik heb een paar theezakjes verpakt in een doorzichtig zakje.
Aan de bovenkant hier van heb ik een kopkaartje van Mery's 
gebruikt, deze heb ik uitgestanst uit designpapier, daarna heb ik het 
designpapier op cardstock geplakt, en netje uitgeknipt.
Op het rondje van het kopkaartje heb ik nog een leuke stempel gebruikt.
Deze heb ik stempeld op een kopkaartje dat ik heb uitgestanst uit wit cardstock,
en heb hier alleen het rondje van gebruikt, dit heb ik op het designpapier geplakt.


Ik heb het zakje met de theezakjes "in" de theepot gestopt.
Zo heb je toch een leuk klein kadootje.

Hier onder staan de artikelen die ik voor deze theepot heb gebruikt.


6002/0300 Mery's ! Snijmal kopkaartje rond   6410/0061 Mery's clear stempels Baby Love   Charms theezakje   PK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden

470.713.500 Dutch Card Art Theepot   6003/0038 Snijmal Noor! vintage Flourishes blad   50416 Handgemaakte bloemen pastelkleurig assortiment   Distress inkt kussen Walnut Stain

Tekststempel Noor! design 6410-0010  


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
reactie's vinden we altijd erg leuk om te lezen.

Ik wens jullie een fijne dag !!!

Groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke en gezellige boel hier Linda.
    mooi gemaakt en het bloementoefje is een blikvangertje.
    ik volg je al een tijdje.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    Ik vind je theepotje in pastelkleurtjes erg leuk geworden en het inderdaad ook een leuk weggevertje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi, echt super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen