woensdag 28 mei 2014

Juf...Bedankt


Vandaag heeft Martijn zijn stage-juf voor het laatst.
En ja daar hoort natuurlijk wel een cadeautje bij.
Dus ben ik maar even aan het knutselen gegaan,
 en heb ik dit leuke vogelkooitje gemaakt.

Ik heb het vogelkooitje 470.713.502 van Dutch Doobadoo overgetrokken op cardstock,
en deze netjes uitgeknipt, de "tralies" heb ik uitgesneden met een mesje, 
voor een strakker geheel.


Aan de binnenkant heb ik designpapier geplakt,
 uit het pretty paper bloc " Eline's fresh flowers "
Aan de voorkant heb ik het vogeltje geplakt, deze zit ook op de mal.
Ik heb deze overgetekend op licht-blauw cardstock,
 en de vleugel op roze cardstock daarna heb ik het netjes uitgeknipt, en opgeplakt.
Van de Label&Tags stans 6002-0145 heb ik alleen de cirkel gebruikt,
hier heb ik met een ronde stempel 6410-0082 de tekst " Juf Bedankt " gestempeld.
Ik heb het vogelkooitje op een ronde mal 6003-1004 van Noor! design geplakt.
Voor het kooitje heb ik nog een paar bloemetjes gebruikt.


Bovenaan het vogelkooitje heb ik een strikje, 
een paar roosjes, en een bedel geplakt.


Binnenin het vogelkooitje heb ik een beetje tillandsia gelegd,
 met daarop een glaasje (action) met een waxinelichtje.
Ik heb het kooitje iets verbreed naar 5,8 cm zo past het glaasje er precies in.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Misschien heb ik jullie weer op een idee gebracht.

Allemaal een fijne dag !!!

Groetjes Linda


2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Super leuk gemaakt erg leuk idee als bedankje voor de stage juf. Het ziet er heel gezellig uit in leuke fleurige kleurtjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen