woensdag 6 februari 2013

Mijn eerste kaart als DT-lid


Vandaag is het mijn beurt om jullie mijn eerst kaart
voor het Kreatrends blog te laten zien.
Ik heb voor jullie een babykaart gemaakt.
Het designpapier en het knipvel waar het plaatje vanaf komt
zijn te koop in de webwinkel.
Ik heb een ronde mal gebruikt van Noor! design.
Het binnenste gedeelte van de mal heb ik uitgeknipt uit
designpapier.
De tekst "baby" die ik voor dit kaartje heb gebruikt,
is van Marianne design.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink (walnut stain)
 


Ik heb de kaart afgewerkt met een bijpassende bedel.
 
 
De artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
                                     
 
Cutting & Embossing kinderwagen Joy - 6002/0072
 
Het bedeltje, de roosjes en het papier van de Noor! mal zijn
uit eigen collectie.
 
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.
Hou vooral het Kreatrendsblog in de gaten, dan blijf je zeker op de hoogte
van alle mooie en nieuwe dingen op hobby gebied.
 
Ik wens jullie een hele fijne dag, en veel knutselplezier !!!
 
Groetjes Linda
 
 
 
 
 
 
 





3 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk baby kaartje geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve babykaart Linda. Echt supermooi.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Linda. Erg mooi gemaakt. Dit geeft me inspiratie. Je kleurtjes zijn erg mooi. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen