maandag 4 februari 2013

Boxcard

 
Vandaag een keer iets anders dan een gewone kaart,
Deze keer een boxcard, ik heb deze gemaakt voor mijn
moeder die was vorige week jarig en wilde graag geld,
 ik vond dit toch wel iets leuker geven dan een
gewone envelop.
 
Ik heb hier voor de ronde Noor! mal gebruikt 6003-1002
Het designpapier komt uit het paper bloc van
Marianne Design "Beautiful Butterflies".
 
 
Aan de binnenkant heb ik een label gebruikt.
Deze is van Joy! crafts 6002-0144.
 
 
Op de band die om de envelop zit heb ik
een mal gebruikt van Marianne Design LR0130.
En de nieuwe swirl van Noor! design 6002-0162.
Het geheel heb ik afgemaakt met een mooi breiend snoesje.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda
 


5 opmerkingen:

  1. Supermooi, zal je moeder vast blij mee zijn geweest.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Linda, dat ziet er super uit zeg, erg mooi gemaakt!
    (Nog gefeliciteerd he)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je moeder, Linda....wat een superleuk model kaart heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Linda, het model is ook leuk!
    gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aparte kaart Linda, mooi hoor.
    De kleurtjes zijn ook erg mooi.

    Gefeliciteerd nog met je moeder!!!

    grtz Giny

    BeantwoordenVerwijderen