dinsdag 19 mei 2020

Stoer Jongetje



Op het challenge blog van Marianne design word deze keer
gevraagd om een kaart te maken in de kleuren zwart - blauw - wit.
Ik vond het een leuke uitdaging en ik ben
 daarom ook even lekker aan het knutselen gegaan.
Ik heb er een geboortekaartje voor een jongetje van gemaakt.
De zebra met zijn zwart - witte kleuren kan
dan natuurlijk niet ontbreken.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Maak een kaart in de kleuren Zwart - Blauw - Wit "

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Babies - Little Miracle " PB7058
Pretty papers bloc " Do what you love " PK9149
Babyfles - Speentje COL1421
Zebra COL1447
Ronde mal CR1248
Sterretje babyfles DF3427
Stempel CS0891
Enamel Dots " Baby blue " PL4513

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Aparte kleuren combi, zwart / blauw / wit maar je hebt er echt een heel leuk kaartje van gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Linda.
    Wat gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje heb je gemaakt. De zebra is super geschikt voor deze challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen