zaterdag 16 mei 2020

Hele dikke knuffel...Veel liefs !!!



Deze week heb ik een aantal mensen verrast met een kaartje.
Om ze even te laten weten dat ik aan hun denk ik deze tijd.
Ik zag het idee voorbij komen op Instagram bij bubbelsconfetti.
Ik vond het zo'n leuk idee.
Zo heb je heel simpel een leuk aardigheidje.
Ik heb van iedereen reactie gehad, 
en ze waren allemaal verrast ze vonden het super leuk.


Ik heb kraftpapier genomen, en hier een kaartje van gesneden van 15 X 8 cm.
Ik heb een " gekartelde " cirkel uitgestanst uit gekleurd cardstock.
Hierop heb ik een witte cirkel geplakt, met daarop op een tekststempel.
Deze heb ik bovenaan het kaartje geplakt.
Daarna heb ik een theezakje van Pickwick " Even verwennen " genomen,
en deze met een klein stukje dubbelzijdig tape vastgeplakt op het kaartje.
Daarna er een touwtje omheen, en klaar is je kaartje.
Succes verzekerd !!! ;-)

Deze materialen heb ik gebruikt :

Kraftpapier
Cirkel " gekarteld " COL1321
Cirkel 6002-0145
Stempel 6410-0005
Theezakje ( Pickwick )  " Even verwennen " 
Bindtouw ( Albert Heijn )

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kadootjes om iemand op te vrolijken.
    Een kleinigheidje doet soms al veel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via ben ik hier terechtgekomen en heb eens lekker rondgesnuffeld op je blog. Je maakt hartstikke leuke dingen en ik ga je volgen. Alleen kan ik me niet aanmelden als volger op de e.o.a. manier word ik niet geaccepteerd (is bij iedereen die ik wil gaan volgen zo) maar ik heb je in mijn rijtje blogs die ik volg gezet.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen