donderdag 27 april 2017

Koning Willem Alexander 50 jaar !!!


Vandaag is het Koningsdag, de dag waarop onze koning jarig is.
Vandaag is koningsdag wel extra bijzonder,
 wat de koning is 50 jaar geworden.
Ik heb speciaal voor onze koning deze kaart gemaakt,
en heb hem deze week naar hem opgestuurd.
Misschien krijg ik nog wel een reactie terug. ;-)

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's :

" Alles mag + optie favoriete kleuren combinatie "
op het blog van Marianne design diva's

" Alles mag + optie dieren " 
op het blog van Marianne design Kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Dutch Design " PK9079
Ronde mal - Kroon LR0317
Tulpen LR0402
Vlaggenlijn 6002-0101
Stempel " Hoera " CS0987
Nummer " 50 " Dutch doobadoo stencil art " numbers " 470.455.006
Knipvel Yvonne Creations HJ9601

Ik wens jullie allemaal een fijne Koningsdag !!!

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Linda! Ik ben benieuwd of je een berichtje krijgt van de Koning! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je kaart verstuurd hebt naar de koning. Hij is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fantastic creation. Stunning. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen