dinsdag 4 april 2017

Hartelijk Gefeliciteerd


Vandaag nog een lente-kaartje.
Nu helemaal in pastelkleuren.
Ik wilde met mijn kaartje van gisteren meedoen met de challenge 
Alleen was het niet pastel genoeg ;-(
Nu een nieuwe poging :-)
Ik vind hem zelf wel mooi geworden, een keer iets anders dan 
de hardere kleuren die ik normaal gebruik.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's :

" Maak een lentekaart in pastelkleuren "

" Alles mag + optie voorjaar / pasen " 
op het blog van Marianne design Kreadiva's

" Alles mag + optie diamanten en parels " 
op het blog van Marianne design diva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Nanny Memories " PK9122
Ronde mal LR0317
Vlinder LR0357
Blaadjes LR0398
Bloem CR1356
Stempel CS0987
Knipvel " Mattie's mooiste " MB0165

Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Linda!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je een nieuwe mooie kaart hebt gemaakt Linda.
    Wordt op prijs gesteld hoor.
    Ik zeg geslaagd.
    Gezellig dat je meedoet met onze pastel challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is een heel mooie kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart LInda. De mal is prachtig bij dit plaatje. De. Asterisken van ZmD blijven mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap je het nog Linda. Ik bedoel..... de materialen van materialen blijven mooi.

      Verwijderen