donderdag 18 augustus 2016

Hieperdepiep...HOERA !!!



Deze kaart met de grappige collectables pandabeer
van Marianne design, heb ik gemaakt voor Kreatrends

Ik heb als ondergrond voor mijn kaart designpapier gebruikt uit
het pretty paper bloc " Eline's Babies Pink "
In het midden heb ik een vierkant van wit cardstock geplakt.
Dit heb ik bewerkt met de designfolder " Stars ",
zo krijg je allemaal kleine sterretjes op je papier geëmbost.
Met de snijmal die bij deze designfolder zit, kun je
ook nog kleine sterretjes uitstansen,
Deze heb ik ook gebruikt, ik heb ze op verschillende plekken
op de geëmboste sterretjes geplakt.


Wat een super leuke mal is het toch en wat veel verschillende manieren
om je pandabeer / beer te maken.
Marianne design heeft er een filmpje van gemaakt, ik heb het hieronder
neer gezet...leuk om even te kijken.
En om nog meer inspiratie op de doen.




Deze materialen heb ik gebruikt,
 ik heb ze direct gelinkt met artikelen in de webwinkel :

COL1409 Collectables snijmallenset Eline's panda and bear   DF3427 Design folder extra little stars marianne design   PB7050 Pretty Papers bloc Eline's babies pink   PL1524 Clear Stempel Project NL - verjaardag


Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten allemaal!!!
    Mooi dat roze en geel bij de panda.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten allemaal!!!
    Mooi dat roze en geel bij de panda.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super lief kaartje Linda...zo leuk met dat schattige pandabeertje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt met de pandabeer! Leuk die sterrenrand erachter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen