donderdag 4 augustus 2016

40 jaar !!!



 Deze kaart heb ik gemaakt voor Kreatrends ik heb hiervoor de
" Stencil art Numbers 2 " van Dutch doobadoo gebruikt.

Als ondergrond heb ik lila cardstock gebruikt,
met daarop designpapier uit het Pretty paper bloc
 " La provence " van Marianne design.

In het midden heb ik de ronde mal van de " Flowery "
serie van Precious Marieke gebruikt.
Ik heb de mal zelf uitgestanst uit wit cardstock,
het middelste gedeelte heb ik nog een keer extra uitgestanst uit 
designpapier zo krijg je een leuk geheel.

Daarop heb ik het nummer 40 geplakt,
deze heb ik overgetekend met de Dutch Doobadoo mal.
Eerst heb ik de nummers overgetekend op wit cardstock,
daarna heb ik het binnenste gedeelte nog een keer overgetekend
op geel designpapier uit het Pretty paper bloc.
Het designpapier heb ik op het witte nummer geplakt,
zo krijg je een mooi wit randje.


Op mijn kaart heb ik nog twee bloemetjes geplakt,
hiervoor heb ik de craftables mal gebruikt.
De blaadjes komen van de rozenmal.


Onderaan heb ik nog een leuke bijpassende tekst gebruikt. ;-)


Deze materialen heb ik voor deze kaart gebruikt, 
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel:

470.455.006 Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 2   PM10059 Snijmal Fleur-de- Lis Frames Flowery Precious Marieke   CR1356 Craftables snijmal Flower fancy   LR0398 Creatables snijmal Build a Rose   

PK9132 Pretty Papers Bloc La Provence Marianne Design   PL1524 Clear Stempel Project NL - verjaardag   PL4501 - Project NL Adhesive stickers - Blue & Grey


Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Linda.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik vind dit dp zo mooi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Linda! Heel leuk dat je de flowery mal nog een keer extra uit gestanst hebt uit designpapier. De tekst past ook heel mooi bij het getal 40!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Linda...alles past zooooo mooi bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen