maandag 18 december 2023

Gezegende Kerstdagen - Pimpelmeesjes


Zoals gezegd laat ik jullie weer een kerstkaartje zien.
Ik heb ze vandaag allemaal op de post gedaan.
Altijd weer fijn als ze allemaal onderweg zijn.
Nu maar hopen dat de post zijn werk goed doet.
Hebben jullie alle kaarten al verstuurd? 

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty Papers bloc " Eline's Vintage " PB7021
Snowpaper CA3104
Decoration Paper " Zilver " CA3127
Kerstster LR0122
Takjes LR0437
Larix - Takjes LR0438
Sprigs CR1495
Knipvel " Mattie's Mooiste " MB0197
Enamel Dots " Snowflakes " PL4520

Groetjes Linda.

1 opmerking:

  1. Ook deze kaart is prachtig Linda !
    Mijn kaarten zijn ook verstuurd
    Altijd een hele klus , ook het schrijven . Ik wens jou ook gezegende kerstdagen toe.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen