vrijdag 25 februari 2022

Van Harte - 45 jaar getrouwd


Vandaag zijn mijn vader en moeder 45 jaar getrouwd.
Ik heb voor hun deze kaart gemaakt.
Ik had van de week het nieuwe knipvel van Mattie gekocht,
deze is toch perfect voor deze gelegenheid.

Wat ook leuk is, deze kaart is mijn 500e blogpost !!!

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Maak een kaart met het thema liefde "
op fb bij Creaties Suzan

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Babies - Little Miracle " PB7058
Pretty papers bloc " Eline's Honeymoon " PB7060
Cijfers CR1282
Sprigs CR1495
Van Harte cirkel - By Marleen CR1560
Blaadjes LR0398
Bloemetjes LR0697
Knipvel " Mattie's Mooiste " MB0200
Enamel dots " Pink " PL4517

Groetjes Linda. 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Linda! En gefeliciteerd met je vader en moeder! Een hele fijne dag gewenst.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart voor je ouders! Jij ook van harte gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal! Wauw, 500 alweer: op naar de volgende 500

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor je ouders gemaakt. Dit is zeker een heel mooi plaatje voor deze gelegenheid. 500 berichten ..leuk..Op naar de volgende 500. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi geworden. Zo’n lief plaatje.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Linda en gefeliciteerd met het 45 jarig huwelijk van je ouders en jou 500ste blogpost. Wat een feest.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met je jubileum!! 500 posten is best veel.
    En ook van harte met je ouders. Fijn dat ze na zoveel jaar nog steeds bij elkaar zijn. Ook om dankbaar voor te zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen