vrijdag 10 december 2021

Gezegende Kerstdagen


Nog twee weken dan is het kerst.
Ik heb kerstkaarten allemaal klaar, en heb ze
van de week op de post gedaan.
Ik hoef er nooit zoveel te maken.
Hebben jullie de kerstkaarten al klaar ?

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge's :

" Maak een kerstkaart met bloemen " 

" Maak een kerstkaart " 
op fb bij Creaties Suzan

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Silver Stars " PB7048
Sprigs CR1495
Takjes LR0437
Larix-takjes LR0438
Amarylis LR0539
Bramen LR0622
Knipvel " Mattie's Mooiste " MB0198
Stempel CS1068
Enamel dots " Cold as Ice " PL4511
Foam ball clay ( Craft Emotions )

Groetjes Linda.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Linda!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave kerstkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt Challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Past allemaal zo goed bij elkaar. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje is het geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstbloemen" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met prachtige bloemen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjieke kaart Linda, ik ben ook al klaar met het maken van kerstkaarten, het zijn er 15 geworden ;-), ik stuur niet iedereen een eigen gemaakte kaart,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Linda en een prachtig kerststuk heb je er op gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart en wat een idee om met de foam ball clay sneeuw te maken!
    Bedankt voor het meedoen met mijn “Kerst met bloemen” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart met bloemen!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen