zaterdag 29 mei 2021

Fijne verjaardag


 Vandaag is Ellie jarig, voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Haar dochter Lisanne vroeg een paar weken geleden wie er (weer) mee 
wilde doen om haar moeder te verrassen met een verjaardagskaart.
Vorige week was ik zelf jarig, toen kreeg ik van Ellie ook een prachtige kaart.
Dus ik heb deze naar haar opgestuurd.

Ik heb een aantal kop en schotels uitgestanst, en deze op elkaar gestapeld.
Ik heb het mooie designpapier gebruikt van Eline Pellinkhof,
het past allemaal zo mooi bij elkaar.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Honeymoon " PB7060
Decoration paper " Zilver " CA3127
Bloemetje COL1323
Koekjes CR1403
Ronde mal CR1474
Blaadjes LR0398
Kopjes / Schotels / Lepels LR0462
Stempel CS0987
Diamond Gems JU0932

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Linda!! lekker romantisch zo.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Ellie gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen