woensdag 24 februari 2021

Liefs


 Een aantal weken geleden heb ik op facebook en Instagram
 bij Kreatrends meegedaan met een winactie.
Er stond namelijk deze foto met de vraag...
Wat is het nummer van deze mal ?


Ik ben erg fan van de mallen van Marianne design,
dus herkende direct dat dit een mal van Marianne design moest zijn.
Ik moest even zoeken, maar ik vond hem,
het is de Stokroos LR0521.
Ik heb dit in gevuld en het was goed, 
ik kreeg de mal opgestuurd.

Ik heb zoals jullie weten heb ik een aantal jaren
 in het designteam van Kreatrends gezeten,
dus ik vond het leuk om Hennie te verrassen met
 een kaart met mijn gewonnen mal.
Ik ben er mee aan de slag gegaan, en heb deze kaart gemaakt.
Het malletje met de tekst " Liefs " had Hennie er ook bij gedaan,
dus deze heb ik ook op mijn kaart gebruikt.

Ik heb de kaart naar Hennie opgestuurd.
Ik denk dat ze hem inmiddels wel heeft ontvangen
 dus nu kan ik de kaart ook aan jullie laten zien,

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Romantic Dreams " PK9160
Hek COL1423
Witte bloemetjes COL1491
Gras CR1355
Vogeltje LR0206
Stokroos LR0531
Knipvel " Mattie's Mooiste " MB0165
" Liefs " SD090

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!! En wel heel leuk om die naar Hennie op te sturen.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen