maandag 17 augustus 2020

Tijd voor een biertje.


De hoogste tijd om even een kaartje te laten zien op mijn blog.
Door de vakantie en het warme weer is het ook al even geleden 
dat ik een kaartje heb geplaatst.
Maar nu de vakantie voorbij is, en de temperatuur weer gezakt is, 
krijg ik weer zin in mijn hobby.

Deze kaart heb ik gemaakt voor het challenge blog van Marianne design.
Daar word gevraagd om een kaart te maken n.a.v. de sketch.
Ik heb er een mannenkaart van gemaakt,
 met de super leuke " bier " materialen van by Marleen
Ik heb de materialen een poosje terug voor mijn verjaardag gekregen,
maar heb ze nog niet zo vaak gebruikt, dus...tijd voor een biertje. ;-)


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge : 

" Maak een kaart n.a.v. de sketch " 

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Men Only " PK9169
Snow paper CA3104
Decoration paper " Zilver " CA3127
Bierfles - glas - opener COL1482
Knipvel " All for men - Beer " EWK1276
Stempels " Proost " CS1056
Enamel dots " Green & Oranje " PL4502 

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Linda met de sketch! Vind het ook fijn hoor dat het wat afgekoeld is!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes voor de mannen zijn het hè! Gezellige kaart is het geworden. Ik herken je verhaal, begin nu ook weer een beetje zin te krijgen in freubel en blogger. Fijne dag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze mannenkaart met onze sketch!
    Lekker afkoelen met een biertje in je hand....wat wil je nog meer!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart Linda! Leuk gedaan met de biertjes. Bij mij stond hobbyen ook even op een laag pitje, maar ook weer terug van weggeweest. Ben benieuwd naar je volgende kaart!


    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie mannenkaart.
    Leuk dat je mee doet met de sketch
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top verjaardagskaart heb je gemaakt met de sketch Linda, ik heb ook niet veel geknutseld tijdens de hittegolf,
    leuk dat je weer meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen