maandag 18 mei 2020

Hoera voor Koningin Maxima !!!


Gisteren was onze Koningin Maxima jarig.
Toen ik het plaatje van het postzak-jasje zag,
 moest ik direct aan onze Koningin denken.
En wie kun je dit kaartje nu beter sturen,
dan degene die het jasje gedragen heeft.
Daarom heb ik deze kaart ook naar haar opgestuurd,
om haar te feliciteren met haar verjaardag.
Je weet natuurlijk nooit of ze hem ook zelf onder ogen krijgt,
maar vond het leuk om te doen.
Wie weet krijg ik nog een kaartje terug.
Als dat zo is laat ik het jullie natuurlijk weten.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty Papers bloc " Dutch Design " PK9079
Ronde mal CR1474
Tulpen LR0401
Knipvel " I love Holland " EWK1274
Stempel CS0852
Diamond Gems JU0932

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Máxima.
    Benieuwd of je een reactie terug krijgt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje voor onze jarige koningin.
    Ben benieuwd of je nog reactie krijg, zou wel leuk zijn.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen