maandag 30 maart 2020

Opa...Van Harte Gefeliciteerd


Vandaag is mijn opa jarig...89 jaar is hij geworden.
De maatregelen laten het niet toe om even " gewoon "
naar hem toe te gaan en hem te feliciteren.
Ik heb hem daarom deze kaart gemaakt.
 Ik heb hem de kaart vanmiddag even gebracht
 samen met een cadeautje.
Ik mocht natuurlijk niet naar binnen,
dus heb ik het cadeautje bij de deur gezet.
Ik heb hem even gebeld met het raam ertussen.
Was liever even naar binnen gegaan,
maar was een prima oplossing zo.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Vintage men " PK9116
Pretty papers bloc " Just for men " PK9129
Colbert COL1434
Ronde mal CR1248
Stempel CS0987
Enamel dots " Blue & Grey " PL4501

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je opa Linda. Dat zal hij zeker gewaardeerd hebben.
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je opa.
    We leven in vreemde tijden...
    Je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt. Het designpapier is zó stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen