donderdag 19 januari 2017

Een bijzonder moment


Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien..." Een bijzonder moment " 
Voor mij is het ook een bijzonder moment,
 ik heb er heel lang over nagedacht en heb besloten
om te stoppen met mijn DT-werk voor Kreatrends.
Ik heb altijd met veel plezier mijn kaarten voor Kreatrends gemaakt,
en ben blij dat ik bijna 4 jaar deel mocht uitmaken van dit gezellige team.
Hennie bij deze wil ik je erg bedanken voor het vertrouwen, de spullen,
en de vrijheid die ik van je kreeg,
zodat ik altijd mezelf kon blijven met mijn creatie's.

Voor dit kaartje heb ik designpapier gebruikt
uit het Pretty paper bloc " Country style ".
Ik heb de mooie ronde mal van Marianne design gebruikt.
In het midden hiervan heb ik een plaatje geplakt van het knipvel  EWK1239
van Els wezenbeek, dit past perfect bij het designpapier.


Aan de linker-bovenkant heb ik deze mooie
 witte liefdes-duifjes van Amy-design gebruikt.


Rozen mogen op een trouwkaart ook zeker niet ontbreken.

Deze materialen heb ik gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel :


PK9130 Pretty Papers Bloc Country Style      LR0317 Snijmallen Creatables Petras circle and Crown   AmyDesignsnijmalchristmascollection

   LR0398 Creatables snijmal Build a Rose   PL1507 Clear stempel Emoties Project NL   

Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend afscheidskaartje als DT lid, Linda....vind het nog steeds jammer dat je weggaat, maar ik respecteer natuurlijk je besluit....ik wens je alle goeds en tot ziens in blogland!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit trouwkaartje Linda...hele mooie stansjes en ok het plaatje past perfect voor die gelegenheid...
    ja en soms moet je beslissingen nemen, er zal vast weer wel anders op je pad komen ...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen