woensdag 14 december 2016

Hoera voor de Bakker.


Een paar weken geleden werd ik door het personeel
van Bakkerij van Otten gevraagd, of ik een kaart kon maken.
 Omdat ze de Beste Grootbrood bakker van Nederland,
en 1e, 2e en 3e prijzen hadden gewonnen.
( Klik hier om alle prijzen te zien.)

Ik vond het best een hele uitdaging, en ben er even voor
gaan zitten, en dit is het resultaat.

Ik heb de kaart inmiddels aan het personeel gegeven,
en zij hebben hem aan de bakker overhandigd,
ze vonden hem allemaal super geslaagd !!!

Deze materialen heb ik gebruikt :

Papierblok " Bakery " 6011-0033
Rozet 6002-0186
Sterren COL1385
Nummers CR1282
Oven 6002-0306
Bakker 6002-0308
Broodjes 6002-0310
Stempel " Bakery Love " 6410-0087
Stempel " Tijd voor Taart " PL1524

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gezellig sfeervol kaartje! Erg leuk gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je opdracht is heel geslaagd. Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje, heel mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen