maandag 14 november 2016

Dikke Kerst Knuffel


Ik heb afgelopen weekend weer lekker even zitten knutselen.
Ik heb deze kerstkaart gemaakt in de kleuren blauw / wit.
Ik vond het best een uitdaging, maar volgens mij is het aardig gelukt.


In de rechterbovenhoek heb ik deze mooie blauwe kerstster geplakt.
Met daaronder een paar larix en bessen-takjes,

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge
" Maak een kaart in blauw / wit tinten "

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty paper bloc " Nordic winter " PK9128
Pretty paper bloc "Artic winter " PK9115
Vierkante mal CR1203
Kerstster LR0122
Ijskristallen mal CR1345
Larix-takjes LR0438
Takjes LR0437
Vogeltjes COL1392
Stempel CS0979

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Onwijs leuke kerstkaart heb je gemaakt Linda!
    De winterse vogeltjes maken het helemaal af.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is je kaartje weer Linda leuk om de vogeltjes weer eens te zien.
    Leuk dat je weer met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kerstkaart met die vogels Lina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen