donderdag 26 mei 2016

Gefeliciteerd !!!


Voor deze kaart heb ik de " grote " mal gebruikt uit de
celebrations-serie van Yvonne creations.
Ik heb eerst een vierkant van designpapier gebruikt.
 Daarop heb ik een wit vierkant van cardstock geplakt.
Deze heb ik bewerkt met de embossingfolder uit de serie.
Daarop heb ik de grote mal geplakt,
met in het midden een leuk bijpassend plaatje.


Ik heb de verschillende voorwerpen uit de mal
nogmaals uitgestanst uit verschillende kleuren cardstock.
Zodat je kaart nog leuker word.


Onderaan de mal zit eigenlijk een vlaggenlijntje,
 ik vind het altijd wel leuk dat er ook een tekst op de kaart staat.
Ik heb daarom de " Gefeliciteerd " stempel gebruikt.
Dit is eigenlijk ook een soort slinger, hij past er dus precies bij.

Deze materialen heb ik gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel:


YCD10051 Snijmal Yvonne Creations Celebrations Party Frame   YCEMB10006 Embossingfolder Celebrations Yvonne Creations  YCCS10009 Clear stempel teksten Celebrations Yvonne Creations

CD10631-HJ13201 Knipvel Celebrations Birthday Yvonne Creations   PB7049 Pretty Papers Bloc  Eline's babies blue


Groetjes Linda. 

2 opmerkingen:

  1. heel mooi je kaartje Linda...wat een geweldig leuke stansjes erop allemaal....Heeeeel mooi....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke verjaardagskaart Linda! Heel leuk zo alles bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen