dinsdag 22 december 2015

Kalender voor 2016


Nog iets meer dan een week, dan is het jaar voorbij.
Dan word het dus ook weer tijd voor een nieuwe kalender.
Ik had pas een reclame-kalender gekregen, maar die vind ik
nooit zo mooi staan in de keuken.
Dus ik heb de kalender er voorzichtig afgehaald,
en daarna de achterkant beplakt met kraftpapier.


Ik heb de kalender opgepimpt met deze mooie vogeltjes.
Uit het boek " Feest " van Marianne Perlot, heb ik de nummers
gekopieerd, en daarna overgetekend op designpapier.

Ik wil met deze kalender meedoen met de challenge, 
 " Maak een kaart of creatie met een cijfer ".

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty paper bloc " Eline's winter pastels "
Vogeltjes COL1392
Klimop LR0206
Rand LR0386
Kraftpapier

Groetjes Linda.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kalender Linda!
    Super zo heb je echt het hele jaar een mooie blikvanger in je huis!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk verzonnen Linda, zo heb je een gezellige kalender in huis.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf gedaan Linda, hier heb je weer een jaar plezier van.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de kalender super mooi gepimpt in mooie kleurtjes en de vogeltjes staan er ook erg gezellig bij.
    Leuk dat je weer met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kalender Linda!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuk idee. Zo is iedere dag een feestje om op de kalender te kijken.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel moi deze opgepimpte kalender Linda....zal zeker vrolijk hangen het hele volgende jaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen