vrijdag 19 december 2014

Chocoladereep voor de meester / Gezegende kerstdagen


Vandaag hebben de kinderen kerstvakantie gekregen.
Martijn heeft zijn meester verrast met een chocoladereep, 
daar omheen heb ik een mooie wikkel gemaakt.

De wikkel heb ik gemaakt van kraftpapier.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het papierblok
" Christmas in the country " van docrafts.
Ik heb er een 3d plaatje opgeplakt van Amy design.


Aan de linkerkant heb ik een kerstster LR0122 geplakt.
Met daaronder een paar dennentakjes LR0126.
Ik heb er ook nog een label  CR1212 bijgeplakt met 
daarop de tekst " Gezegende kerstdagen "
Ook heb ik op de wikkel nog twee ijskristallen CR1252 geplakt.
Deze heb ik uitgestanst uit glitter-karton.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

De meester vond hem super leuk.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Linda.

1 opmerking:

  1. Hoi Linda. Wat prachtig heb je dit gedaan. Je opkikkertasje van het vorige bericht is ook superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen