woensdag 6 augustus 2014

Van Harte Beterschap


Vandaag laat ik jullie een beterschaps-kaartje zien.
Ik heb hiervoor designpapier gebruikt uit
 het pretty paper bloc "Eline's fresh flowers"
Ik heb de ronde mal  6003-1002 van Noor! design uitgestanst
 uit licht blauw cardstock, in het midden heb ik designpapier geplakt.


Ik heb de boom LR0203 gebruikt,
 en heb er een roze vogelhuisje LR0205 in gehangen.


Voor de boom heb ik een wit hekje LR0205 gezet.
Voor het hekje heb ik gras 6002-0137 "gezaaid" en daar
zijn mooie madeliefjes CR1272 uit gegroeid.
Er zijn ook al twee vogels 6003-0034, LR0206
 in het tuintje neergestreken.
De egel is een plaatje van Yvonne creations.
Aan de rechterbovenkant heb ik nog een ronde label CR1212
geplakt, hier heb ik de tekst "Van Harte Beterschap" CS0852 opgestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Allemaal een fijne dag !!!

Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk weer een kaartje van je te zien l! En wat voor een! Een heerlijke knuffelkaart! Super vrolijk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda. Wat een leuk tafereeltje op de kaart. IK hou hier ook van. Ptrachtgi gemaakt met de mallen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen