donderdag 10 juli 2014

Afscheid van de basisschool


Gisteravond hebben we afscheid gehad op de basisschool van de oudste.
Mark gaat na de vakantie naar het voortgezet onderwijs.
Het was een super leuke gezellige avond.
Bij een afscheid horen natuurlijk ook cadeautjes.
Zo heb ik voor de meester een voorraadpot beplakt met de tekst "Het zit d'rop"
Ik heb letters overgetekend op wit plakfolie,
 daarna uitgeknipt, en op de pot geplakt.
Daarna heb ik de pot gevuld met drop.
De meester vond het een super leuk cadeau.


Voor de juffrouw heb ik een vogelkooitje gemaakt.
Ik heb hier voor de mal 470.713.502 van Dutch doobadoo gebruikt.
Ik heb hem overgetekend op kraftpapier, en daarna netje uitgeknipt.
De tralies heb ik uitgesneden met een mesje.


Ik heb het kooitje aan de onderkant verbreed met 5,8 cm, zo past en 
precies een glaasje (action) in voor een waxinelichtje.
De binnenkant heb ik beplakt met designpapier.
Uit wit cardstock heb ik de ronde mal 6003-1004 van Noor! design gestanst.
Hierop heb ik het kooitje geplakt.


De voorkant heb ik versierd met een vogeltje, 
deze komt ook van de vogelkooitjes-mal.
Ik heb een ronde cirkel uitgestanst met de label & tags stans 6002-0145.
Ik heb hier de tekst "Juf bedankt" 6410-0082 opgestempeld.
Ik heb twee blaadjes 6003-0001 uitgestanst.
Om het helemaal af te maken heb ik er nog een paar bloemetjes bij gebruikt.
De juf vond het ook echt super leuk.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
misschien heb ik jullie wel weer op ideeen gebracht.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda

1 opmerking:

  1. Wowwww gaaaffffff je vogelkooitje met waxine lichtje erin,
    echt heel erg mooi gemaakt, en die droppot is ook super ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen