woensdag 16 april 2014

Hiep Hiep Hoera


Het is alweer even geleden dat ik jullie een kaartje heb laten zien,
 ben hier gewoon een beetje druk geweest, en heb veel verjaardagen gehad,
 maar nu had ik even tijd om weer een kaartje te plaatsen.

Als ondergrond het ik kraftpapier gebruikt, met daarop designpapier
uit een papierblok dat ik een poosje terug bij action zag liggen.
Uit kraftpapier heb ik de ronde mal 6003-1002 van Noor! design gestanst,
in het midden daarvan heb ik designpapier geplakt.
Ik heb een vintage-plaatje gebruikt, van een knipvel van Marianne design.
Aan de linkerkant heb ik bij het plaatje, het mooie vogelkooitje 6003-0034 gebruikt.


Aan de rechterkant onder de ronde mal heb ik
 een plaatje van een envelop geplakt.
Ook heb ik de mooie vlindertjes 6003-0033 gebruikt,
ik heb er om ze helemaal af te maken een paar plakparels op geplakt.


Aan de rechterkant het ik deze bloemetjes 6002-0024,
en de swirl LR0271 gebruikt.
Aan de linker bovenkant heb ik de tekst "Hiep Hiep Hoera" 6410-0082 gebruikt.
 Ik heb deze gestempeld op wit cardstock, en daarna netjes uitgeknipt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain" 

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Ik wens jullie een fijne dag !!!

Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Linda. Mooie details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon helemaal geweldig vind ik 'm Linda en lief van je dat ie bij mij aan de muur mag hangen :-).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart is het geworden, ik vind hem super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat steeds meer de vintage kant op Linda....en dat gaat je goed af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Linda, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen