vrijdag 8 november 2013

Gezegende Kerstdagen

 
 
Dit keer laat ik jullie weer een kerstkaart zien.
Vorige week ben ik gezellig met mijn zusje naar de kreadoe geweest.
Ik heb daar weer leuke spulletjes gekocht.
Dus ik kan weer een poosje vooruit.
Zo heb ik daar ook dit mooie designpapier gekocht,
 dat ik op deze kaart heb gebruikt.
 
Als ondergrond voor mijn kaart heb ik blauw cardstock gebruikt,
en kraftpapier, hier heb ik vierkanten van gesneden.
Daarop heb ik designpapier gebruikt uit het papierblok
"Christmas in the country" van docrafts-papermania.

 
Uit gebroken wit cardstock heb ik deze kerstster LR0122 uitgestanst.
Ik heb de kerstster na het embossen even in de mal laten zitten,
en heb toen de nerven bewerkt met distress ink "walnut stain"
Ook de randen van de bloem heb ik bewerkt met inkt.
Onder de kerstster heb ik nog een mooi dennentakje LR0126 gebruikt.
Ik heb uit kraftpapier een label CR1212 gestanst, en hier de
tekst "Gezegende kerstdagen" CS0861 gestempeld.
Het mooie plaatje van de vos komt van een knipvel van Amy design.
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Reactie's zijn altijd leuk om te lezen.
 
Ik wens jullie een fijn weekend !!!
 
Groetjes Linda

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Linda...het papier is idd prachtig...jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje met mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    mooie kerstkaart is het weer geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Linda, prachtig papier heb je gekocht op de KreaDoe hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief plaatje, hele mooie kaart geworden ☺
    Een fijn en gezellig (knutsel)weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Linda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart mooi papier en eenlief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen