vrijdag 13 september 2013

Opkikkertje


Dit keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt, met een
plaatje van een vrolijke kikker, deze komt van een knipvel van Yvonne.
Ik heb de kaart gemaakt met vrolijke kleurtjes,
 zo moet de zieke zich toch vast iets
beter gaan voelen.
 
Als ondergrond heb ik een vierkant uit gesneden uit rood cardstock,
daarop heb ik een groen vierkant geplakt.
Het geblokte designpapier komt uit het
 pretty paper bloc "Happy days"
Aan de linkerkant heb ik een rechthoek geplakt dit papier komt uit het
pretty paper bloc "Eline's Flowerz".
Ik heb de mooie ronde mal 6003-1002 van Noor! design gebruikt,
ik blijf het toch een van de mooiste mallen vinden.

 

Ik heb deze mooie bloemetjes 6002-0024 van Joy! crafts gebruikt,
en daar onder swirls LR0271 van Marianne design.

 
Ik heb uit wit cardstock een cirkel uitgestanst met de
label&tags stans 6002-0145 van Noor! design,
en hierop een tekst gestempeld met de
ronde stempels 6410-0005.
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
En zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 
Ik wens jullie een fijn weekend !!!
 
Groetjes Linda

7 opmerkingen:

  1. Als je van zo'n mooi kaartje je niet wat beter voelt, dan weet ik het ook niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    Ik vind je kaartje super leuk, van zo' n kaartje krijg je echt een opkikker. De kleurencombi is ook zo leuk gekozen. Fijn weekend.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda. Wat een leuke kaart. Mooie kleuren, leuke opkikker. Mooie met deze mal. Prachtig afgewerkt. IK ben ook even met een aantal kaarten bezig waarbij ik deze mal gebruik. Hij blijft mooi. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende beterschapskaart heb je gemaakt Linda, ik vind hem helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik echt een hele mooie kaart, je hebt echt schitterende
    kleuren en mallen gebruikt, mooi geheel, heel gaaf ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,

    Ik vind je opkikkerkaartje echt een schatje. Leuk die kleuren zo bij elkaar, lekker vrolijk

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart weer Linda, echt een opkikker!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen