vrijdag 24 mei 2013

Een mooie dag gewenst

 
 
Vandaag heb ik weer even tijd om jullie een kaartje
te laten zien, het was een drukke week,
 afgelopen woensdag was ik nog jarig, en ja
dan blijf er soms niet veel tijd over, maar ik ben goed verwend, ik heb
 leuke knutselspulletjes gekregen dus ik kan wel weer even aan de slag.
 
 Deze keer laat ik jullie deze mannenkaart zien.
Het blijft vaak lastig om voor mannen iets leuks te maken,
maar volgens mij is dit met deze kaart aardig gelukt.
 
Als ondergrond heb ik craftpapier gebruikt, en daar op bruin cardstock.
Het designpapier komt uit het pretty paper bloc "birds & flowers"
Ik heb de vierkante mal 6002/0147 van Noor! design gebruikt.
En heb er een leuk 3d plaatje op geplakt van Yvonne creations.
Ik heb een label CR1212 uit gestanst uit craftpapier en hier
de tekst "een mooie dag gewenst" CS0852 opgestempeld.
 

Ik heb de bloemetjes 6002-0024, blaadjes 6003-0001
en de swirl 6003-0008 van Joy! crafts gebruikt.
 

Om de kaart af te maken heb ik er deze leuke bedel bij gebruikt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
 
Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie van mijn
kaartje vinden, ik lees jullie reactie's
 dan ook altijd met veel plezier.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda


10 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een prachtige mannenkaart Linda. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hobbyspulletjes zijn altijd welkom. IK heb de hobby de afgelopen week op een laagpitje staan, veel andere dingen. Straks komt mijn moeder en dan gaan we aan de slag! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig. Mooi plaatje heb je ook weer gecombineerd met schitterende mallen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor geslaagde mannenkaart. Ik vind het ook altijd moeilijk en maak er dus heeel weinig maar als je zulke leuke voorbeelden tegen komt dan begint het te kriebelen.... bedankt dus voor de inspiratie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie mannenkaart, Linda.
    Vind het ook niet het makkelijkst, maar deze is super geslaagd.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het je goed gelukt zeg om een mooie mannenkaart
    te maken, ik vind hem echt super geworden.
    Nog van ♥-e gefeliciteerd met je verjaardag en leuk dat
    je zo verwend bent met knutselspulletjes ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf mannenkaartje, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er wel heel mooi uit Linda! Een hele gave mannenkaart, mooi met deze kleuren, leuke details, een prachtig geheel!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg weet niet meer of ik je al heb gefeliciteerd Linda, er zijn er zoveel jarig deze tijd. Zo nee alsnog hierdepiep hoera. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen