zaterdag 23 maart 2013

Vandaag is jouw dag

 
Dit leuke kaartje met een hakend snoesje heb ik
gemaakt voor Ine die deze week jarig was.
 
Ik heb een vierkante mal 1201-0049 van Lin & Lene gebruikt.
Achter de mal heb ik rozekarton gebruikt en hier langs geknipt zo
dat er nog een klein randje te zien is.
Het designpapier komt uit een vintage papier blok dat ik pas een
keer tegen kwam bij action ik vond het erg mooi bij het snoesje kleuren.
 
 
Ik heb dit leuke mandje 6002/0085 van Joy! crafts gebruikt.
Ik heb hier een paar bolletjes wol en een haaknaald CR1235
in gedaan, ik heb de geemboste delen bewerkt met
distress ink "walnut stain".
 

De bloemetjes 6002-0024 en swirl 6003-0008 zijn van Joy! crafts.
Ik heb deze mooie label CR1212 uitgestanst en er een
mooie tekst CS0852 opgestempeld, deze zijn allebei van Marianne design.
 
Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda


10 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Schattig kaartje heb je gemaakt, mooie kleuren, leuk papier(dat blokje van de Action, is inderdaad erg mooi) lief snoesje en..mooi gebruik van de mallen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke snoezige kaart Linda. Mooi papier heb je gebruikt evenals de mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaart Linda, mooie kleuren

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die weer schitterend Linda, echt een plaatje weer. Top. Daar zal Ine wel heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is schitterend. Heb toevallig dit snoesje ook uitgeknipt in 3 D. Had wel een mandje maar was aan het zoeken naar een plaatje van wol en een haaknaald in reclameboekjes van V&D, maar niks. Jammer.
    Succes er mee.
    gr leny w.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Linda, prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je voor Ine gemaakt.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Linda,

    Ik vind het inderdaad weer een leuk kaartje, evenals het kaartje wat je hier net voor Johan in de brievenbus stopte. Echt een mannenkaart met die auto, kleuren en het leuke auto-labeltje.
    Die kaart is het vermelden hier ook wel waard :-)
    Namens Johan, bedankt!

    Een fijn weekend en de groetjes, Gera.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Linda! Hele mooie kleuren, lief plaatje...echt een schitterend geheel heb je gamaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen