woensdag 11 januari 2023

Hiep Hiep Hoera


 Dit is de eerste kaart die ik plaats in dit nieuwe jaar.
Vorige week is er niet van gekomen.
Ook hier het griepvirus zoals bij zo veel mensen.
Gelukkig gaat het alweer een stuk beter.

Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien.
Dat is de opdracht van de allerlaatste 
challenge van het Marianne design challenge blog.
Zo jammer dat het stopt.
Ik deed elke 2 weken altijd met plezier mee, 
altijd weer een nieuwe uitdaging.
Zal het echt wel missen.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Maak een verjaardagskaart "

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Crafty Patterns " PB7054
Decoration paper " Zilver "CA3127
Bloemetjes COL1323
Bolletjes wol CR1235
Vierkante mal CR1475
Schaar LR0194
Blaadjes LR0398
Knipvel " Mattie's Mooiste " MB0172
Stempel " PL1524
Diamond Gems JU0932

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de laatste Challenge bij MD
    En bedankt dat je zo dikwijls meegedaan hebt met de Challenge's
    Ik ga het ook missen hoor.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Alles past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart Linda. Je deed inderdaad trouw mee, dank daarvoor. Zonder jullie was er al lang geen blog meer.
    Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart is het Linda!
    Ja, je hebt ook heel vaak meegedaan met onze challenges.
    Bedankt voor het meedoen met de allerlaatste challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen