vrijdag 23 december 2022

Kerstkaarten

 

Dit zijn een aantal van de kerstkaarten die ik 
heb weggeven aan familie.
Ik vond het wel leuk om eens een keer iets anders te 
doen dan de kerstkaarten die ik normaal maak.
Ik kwam dit soort gelijke idee tegen op Instagram bij Confetti & zo.
Ik vond het zo'n leuk idee dat ik ze ook heb gemaakt.
De kaartjes zijn inmiddels allemaal op hun bestemming,
 dus ik kan ze jullie nu laten zien.


Ik heb kraftpapier genomen,
 dit heb ik gesneden in 12 x 16,5 cm


Daarna heb ik designpapier gesneden in 11,5 x 16 cm


Ik heb de hoekjes van het kraft en designpapier rond 
gemaakt met een hoekpons.


Het designpapier heb ik op het kraftpapier geplakt.


Ik heb een zakje chocolademelk vast geplakt met een ronde sticker ( Links )
Achter het zakje heb ik een houten lepel gestopt.
en bovenop de chocolademelk een candy cane zuurstokje.


Een touwtje er omheen,
en de kaart in een cellofaan zakje stoppen.
Om het af te maken heb ik op het zakje nog een 
ronde sticker geplakt.

Het is super leuk en makkelijk te maken,
 en succes verzekerd. ;-)

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty papers bloc " Winter Wonderland " PK9181
Kraftpapier 
Stickers " Kerst " CA3169
Stickers " Winter " CA3170
Zakje Chocolademelk 
Houten lepeltje ( Action, Hema, AH )
Candy Cane ( Zuurstokje )
Touwtje
Doorzichtig kaartenzakje

Groetjes Linda.

1 opmerking: