vrijdag 16 september 2022

Hoera een meisje


 Vandaag weer eens een kaartje op mijn blog.
Langzaam aan word het buiten kouder, en 's avonds 
kun je al merken dat het vroeger donker word.
Ik krijg echt weer zin om lekker te gaan knutselen.

Dit kaartje is voor de challenge op het blog van Marianne design.
Daar is het de bedoeling om een babykaart te maken.
Ik heb de kangoeroe op mijn kaart gebruikt...
zo schattig met dat kleintje in de buidel 💗

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Maak een babykaart "

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Crafty Patterns " PB7054
Kangoeroe COL1446
Ronde mal CR1474
Sprigs CR1495
Blaadjes LR0398
Bloemetjes LR0697
Stempel EC0171
Enamel dots " Pink " PL4517

Groetjes Linda.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke babykaart heb je gemaakt Linda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kangoeroe blijft leuk voor op babykaartjes. Je hebt er een vrolijke kaart mee gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief babykaartje heb je gemaakt Linda!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Baby" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart
    Gezellig dat je meedoet met de “Babykaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen