woensdag 17 november 2021

Getrouwd


Vorige week hadden mijn vader en moeder een bruiloft.
Ze wilden het bruidspaar een tegoedbon geven.
Dus vroeg mijn moeder of ik er een leuke 
envelop omheen wilde maken.
Natuurlijk wilde ik dat :-)
 Dus ik ben lekker aan het knutselen gegaan.
De duifjes van Eline zijn heel geschikt voor een bruiloft ,
dus die heb ik dan ook maar gebruikt.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Honeymoon " PB7060
Decoration paper " Gold " CA3126
Duifjes COL1492
Sprigs CR1495
Blaadjes LR0398
Bloem LR0697
Stempel CS0885
Diamond Gems JU0932
Enamel Dots " Floral Hearts " PL4516

Groetjes Linda. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en envelop. Super lief geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie en lieve envelop met de duiven! Leuk afgewerkt met de gems

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Linda!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen