zaterdag 14 november 2020

Hieperdepiep HOERA Lisanne is 25 jaar

 

Vandaag is Lisanne jarig, ze is 25 jaar geworden.
Een poosje geleden deed ze via haar blog
 een oproep om haar een kaart te sturen, ze zodat ze in deze bijzondere
tijd toch een leuke dag zou hebben.
Ik ben voor haar aan de slag gegaan om een kaart te maken.
25 jaar is natuurlijk wel een bijzondere leeftijd, dus dit getal mocht ook
niet ontbreken op mijn kaart.
Ik denk dat de postbode het wel druk heeft gehad,
 ik heb op verschillende blogs al kaarten voor Lisanne voorbij zien 
komen, dus ik denk dat ze goed verwend is met kaarten.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Eline's Summer Picnic " PB7056
Bloemetje COL1323
Kikker COL1352
Vierkante mal CR1475
Blaadjes LR0398
Vlaggenlijn LR0581
Stempel PL1524
Enamel dots " Baby pink " PL4512

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor Lisanne gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart voor Lisanne!! Tof geworden. Zag ik nu dat je een prijs hebt bij MD??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben inderdaad heel erg verwend met veel kaarten, zal ze zo op mn blog zetten: die van jouw is echt heel mooi geworden. Zo leuk die vrolijke kikkers en kleuren, dankjewel!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen