donderdag 24 september 2020

Komt er EENDJE bij


Vorige week heb ik vier rompertjes gemaakt.
Ik heb een aantal bekenden die zwanger zijn,
 dus ik moest even druk aan de slag. ;-)
Het is altijd leuk om iemand die zwanger is 
te verrassen met een klein cadeautje.
Allemaal hebben ze al kinderen, 
dus ik vond de tekst " Komt er EENDJE bij "
 wel toepasselijk.


Ik heb de rompertjes in neutrale kleuren gemaakt.


Voor de mouwtjes van het rompertje heb ik 
een paar babysokjes gebruikt.


Aan elk rompertje heb ik een labeltje gehangen 
met de tekst " Geluk zit in een klein rompertje " 


Op deze foto alle vier de rompertjes nog een keer bij elkaar.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Dutch Doobadoo card art " Rompertje " 470.713.595
Pretty papers bloc " Eline's Peach & Mint " PB7047
Pretty papers bloc " Eline's Babies - Blue " PB7049
Pretty papers bloc " Eline's Sweet Stars " PB7051
Pretty papers bloc " Eline's Babies - Little Miracle " PB7058
Pretty papers bloc " Winter days " PK9164
Knoopjes COL1409
Kleerhanger COL1419
Fles - Speen COL1421
Labeltje CR1353
Sterretje ( fles ) DF3427
Eendje LR0333
Ronde mal ( Action )
Stempel " Komt er EENDJE bij " CS0985
Stempel " Geluk zit in een klein rompertje " EC0165 
Babysokjes ( Zeeman )

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan! Leuk zo'n klein verrassingscadeautje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk met de sokjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig deze rompertjes! Ik heb ze in het verleden ook wel gemaakt maar dit is el een erg mooi modelletje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen