zaterdag 4 april 2020

Papa 65 jaar !!!...Van Harte Gefeliciteerd


Vandaag is mijn vader jarig...65 jaar is hij geworden.
Het liefst ging ik even gezellig op de koffie, maar ja dat
gaat helaas niet met alle maatregelen, en moet alles op afstand. 
Toch wilden we deze dag niet ongemerkt voorbij laten gaan, 
en hebben we hem vanmorgen verrast met een lekker ontbijt.
Hij was blij verrast.

Ik heb deze kaart voor hem gemaakt met het getal 65 in het midden.
En omdat mijn vader af en toe wel een glaasje wijn drinkt,
vond ik de tros druiven en het wijnglas wel heel toepasselijk.
Hij vond de kaart ook erg mooi.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Dutch Doobadoo stencil art " Nummers " 470.455.006
Pretty papers bloc " Vintage men " PK9116
Pretty papers bloc " Just for men " PK9129
Ronde mal CR1248
Druiventros LR0366
Wijnglas LR0367
Stempel CS0987

Groetjes Linda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten