vrijdag 13 juli 2018

Hoera geslaagd voor doktersassistente.


Voor mijn nichtje die pas is geslaagd voor doktersassistente,
heb ik dit leuke tasje gemaakt.
Ik vond het wel toepasselijk om de dokterstas
 met toebehoren hiervoor te gebruiken.
In het tasje heb ik een zakje snoep gedaan, en een envelopje.
Ze vond het erg leuk.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Dutch Doobadoo " cadeautasje " 470.713.007
Pretty papers bloc " Crafty Patterns " PB7054
Doktersset LR0362
Dokterstas - Thermometer - spuit LR0363
Labeltje CR1353
Stempel " Hoera Geslaagd " CS0933
Stempel " Hieperdepiep Hoera " PL1524

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wat super Linda!! Zo leuk om toepasselijke dingen te maken.
    k Snap dat het een schot in de roos was.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke toepasselijke kaart voor een doktersassistente
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart voor je nichtje. Supermooi gemaakt met al deze spullen . Past heel mooi voor haar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen