vrijdag 29 juni 2018

Op een tropisch eiland.


Muis is een heel eind weg, ze is op vakantie naar een tropisch eiland.
Volgens mij heeft ze het wel naar haar zin.
Moet je die blauwe zee zien en die palmboom, dan krijg je 
toch echt zin in vakantie...nog even geduld.

Het patroon van deze kaart is van Marleen van de Most
je vind het hier.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Maak een kaart met een dier erop " 
Op fb bij Creaties van Suzan

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Côte 'd Azur " PK9146
Pretty papers bloc " Eline's Ocean " PB7052
Aap COL1399
Krab COL1433
Muis COL1437
Jurk COL1438
Zandkasteel CR1278
Schelpen CR1363
Vis CR1364
Stempel CS0987

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Linda! Vind het ook erg leuk dat je bij mij meedoet!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!
    Leuke strand scène ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die tof Linda!! En volgens mij heeft ze het er prima naar haar zin. Mooi ook met dat zandkasteel erbij.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen